Groothandel & Distributeurs E-Commerce
Uitdagende maanden COVID-19
In deze uitdagende tijden waarin de COVID-19-uitbraak ons persoonlijke en professionele leven beïnvloedt, is grootschalige e-commerce het meest effectieve alternatief om uw klanten te benaderen. Het geeft uw klanten 24/7, ongeacht de omstandigheden, de mogelijkheid om bestellingen via uw webshop te plaatsen. Dit kan men eenvoudig doen op elke willekeurige locatie via alle apparaten zoals desktops, laptops, tablets en spartphones.
E-commerce als onderdeel van uw bedrijfsstrategie
Steeds meer groothandelsbedrijven, distributeurs en producenten gebruiken e-commerse als onderdeel van hun bedrijfsstrategie om hun klanten te benaderen.
In een moderne wereld is het ook belangrijk dat de klantervaring (customer experience) hierin voorop staat. Om deze reden is het essentieel om alle marketing kanalen te benutten om uw producten bij de consumenten onder ogen te brengen. Deze strategie heet omnichannel.
Met de omnichannel strategie bereikt u meer klanten via verschillende kanalen. U kunt uw klanten bereiken via reclamedrukwerk, advertenties, sociale media, websites en webshops. Dit leidt op zijn beurt weer tot hogere conversieratio’s en meer mond-tot-mondreclame (rumour around the brand).
Supersnelle Hosting en Support
Voor het correct functioneren van uw webwinkel en om het succes van uw online business te kunnen waarborgen, kunnen wij u ook betrouwbare, veilige en supersnelle hosting aanbieden. Dit doen wij als onderdeel van onze dienstverlening.
Daarnaast bieden wij 24-uurs support aan voor een gegarandeerde continuïteit van uw online business.
Innovatie in e-commerce is onze kracht!
De technologie ontwikkelt zich in een razendsnel tempo. Dit merken wij vooral in de e-commerce die de laatste jaren grote sprongen voorwaarts heeft gemaakt. Wij denken daarbij vooral aan Voice Searching waarbij de bezoeker via stemopdrachten op uw webshop kan zoeken naar producten waar zijn interesse naar uitgaat.
Ook zullen de chatbots een groot gedeelte van de klantenservice gaan vervangen. Chatbots met kunstmatige intelligentie (Artificial Intelligence) zullen uw klanten te woord kunnen staan en antwoord kunnen geven op allerlei soorten vragen. Door middel van de ingebouwde kunstmatige intelligentie technologie, leren deze chatbots van de verschillende vragen die hen gesteld wordt en genereren ze automatisch een correct antwoord.
Omdat wij willen voldoen aan de wensen van onze klanten, zijn wij dagelijks bezig met het innoveren van bestaande e-commerce functionaliteiten. Dit doen wij in samenspraak met onze klanten.
PIM – Product Informatie Management integratie
Het is vanzelfsprekend om tegenwoordig met een Product Informatie Management system (PIM) te werken. Hiermee kunt u uw producten centraal beheren. Ook als u meerdere webshops hebt waarin u dezelfde producten hanteert, dan kunt u deze producten centraal beheren.
Mocht u reeds een PIM-systeem hebben dat goed bevalt dan is dat geen probleem. Wij kunnen deze koppelen aan uw webshop.
ERP integratie
Heeft u een ERP systeem en wilt deze aan uw webshop koppelen? Wij hebben ervaring met ERP integraties van o.a. SAP, Unit4, Navision, en Exact. Als u met een ander ERP systeem werkt dan kunnen wij deze ook koppelen met uw webshop.
CRM integratie
U kunt alle gegevens van uw klanten en leveranciers koppelen aan uw webshop. Nieuwe aanmeldingen van klanten worden direct opgeslagen in uw CRM systeem.
WMS integratie
Vaak heeft een ERP systeem een geïntegreerd WMS (Warehouse Management System). Deze is te koppelen met onze systemen. Ook is het mogelijk om webshop te koppelen met uw WMS-systeem of dat van een externe logistieke leverancier zoals 3PL.