PrestaShop

PrestaShop e-commerce

PrestaShop is een zeer frisse en gebruiksvriendelijke e-commerce oplossing voor uw online winkel.
Op een zeer overzichtelijke manier kunt u producten en productinformatie toevoegen, uw kortingen en vouchers beheren, uw statistieken en rapporten inzien etc.

Daarbij biedt PrestaShop u de mogelijkheid om uw winkel uit te breiden met een zeer groot aantal modules. U kunt  bijvoorbeeld ervoor kiezen om betalingen via Klarna of iDeal te laten verlopen. Of u wilt uw producten koppelen aan Google Shopping, Ebay, Amazon of Bol.com.

of Bel met één van onze adviseurs:
085 760 99 79

Welke functies biedt PrestaShop?

PrestShop biedt een grote verscheidenheid aan functies.
Afhankelijk van uw wensen kunnen wij deze voor u toevoegen/activeren of deactiveren.
Hieronder hebben we een klein aantal van deze functies voor u opgesomd:

  • Fysiek voorraadbeheer
  • Productbeheer
  • Betaalmethoden
  • Verzendmethoden
  • Klantbeoordeling
  • Mobiele webshop
  • Cross sells en Up sells
  • Discounts
  • Sorteer- en filterfunctie met prijsslider
  • Giftcards/Vouchers
  • Staffelkorting
  • Meertaligheid
  • Meerdere valuta’s
  • Productattributen
  • Abonnementsproducten
  • Digitale producten
  • Catalogus functionaliteit
  • Warehouse Management System (WMS)
  • Optie voor implementatie van Product Information Management System (PIM)
  • Mogelijkheid voor koppelingen met ERP en CRM systemen
  • Chatbots (met en zonder Kunstmatige Intelligentie AI)
  • Customer assistant (Kunstmatige Intelligentie AI)
prestashop e-commerce

Het gemak van PrestaShop op een rijtje

  • Beheer uw producten, bestellingen, klantenrelaties en houd uw statistieken bij.
  • Mogelijkheid om op de bestelpagina’s een verwijzing op te nemen, waarmee u snel de fysieke locatie in de opslagplaats kunt terugvinden (magazijn, schap, pad etc.).
  • U kunt de inhoud delen op sociale netwerken en uw blog om meer klanten aan te trekken.
  • Presenteer uw winkel eenvoudig in verschillende talen en valuta’s – uw bedrijf heeft geen grenzen.
  • Geoptimaliseerd beheer van uw backoffice op alle mobiele apparaten.
  • Beheer en voorvertoning van alle transactionele e-mails, vanuit een nieuwe pagina in de backend.
  • Overzicht van de prijzen excl. BTW vanuit de productpagina in de backend.
  • Beheer de status van uw bestellingen en verzendingen; e-mail notificaties.
  • Optioneel gebruik van price books: Unieke prijzen per klant, gekoppeld aan een periode en shop(s).
  • Afleverlocaties zoeken in het afrekenproces.
  • Maak voor bijvoorbeeld een actieweek een contentcampagne aan met specifieke banners, blogs, nieuwsartikelen, kortingen, producten en/of categorieën.
  • Omschakelbaar naar catalogus modus.
  • One-page-checkout optie; Checkout overzicht op één pagina.
  • Meerdere instelbare rollen voor gebruikers.
  • Innovaties, nieuwe ontwikkelingen en updates.
  • Zoekmachinevriendelijke url’s, zoekmachines kunnen de webshop zeer goed indexeren.
  • Zoekmachineoptimalisatie voor producten met verschillende versies.
  • Meertaligheid, meerdere valuta’s én meerdere shops op één platform.
  • Gebruikerstoegang per onderdeel (product, categorie etc.).
  • Plaats opmerkingen bij orders voor uw medewerkers en partners.
  • Efficiënte retouren afhandeling.
  • Mogelijkheid voor chatbot of customer assistant implementatie (met of zonder Kunstmatige Intelligentie AI).
  • E-mail notificatie voor achtergelaten winkelwagen (abandoned shopping cart).
  • Smart categorieën om producten automatisch toe te voegen.
  • Overzichtelijke rapportages in uw dashboard: Omzet, klanten, bezoeken en statistieken.